روزنوشته های من

  • ۰
  • ۰
هر تصمیمی که از امروز تا پنج سال بعد زندگیم میگیرم ، نوعی تصمیم برتری خفیف خواهد بود 
تصمیم های که در جهت قدرت و رشد من باشد.
کارهای کوچک و مثبت روزانه انجام می دهم تا اثر مرکب آن در زندگیم برای من یک موفقیت دائمی به وجود بیاورد.
کارهایی که شروع کردم و در حال انجامش هستم.
1) پس انداز کردن بخشی از درامدم و سرمایه گذاری کردن ان 
2) ورزش و نرمش های روزانه 
3) یادگیری مداوم و روزانه در بخش هایی که مهارت من را بالا می برد
4) فیلم هایی که در حال ساخت ان هستم. 
کارهایی که باید شروع کنم از امروز :
1)درس دانشگاهیم و پایان نامه شروع و تمام کنم( روزی چند قدم کوچک)
2) کتابی که در ذهن دارم را بنویسم (روزی چند قدم کوچک)
3) تمرین مذاکره و برقراری ارتباط  
.
.
.

  • ۹۸/۰۳/۱۷
  • شروین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی