روزنوشته های من

  • ۰
  • ۰

روزی 1 %

بیایید تصور کنیم که هر روز در تمام حوزه‌های دیگر زندگی که برایتان مهم هستند، یک کار ساده مشابه انجام می دهید .مثلا به شادیتان ، به درکتان از خود ، به دوستی‌هایتان، به سلامی‌تان ، به مطالعاتتان و هر مهارت و حوزه دانشی که دنبال می‌کنید ، به اندازه روزی فقط 1 درصد ( توجه داشته باشید از واژه درصد استفاده کردم  یعنی روزی 0.01 ).

بنابراین در هر حوزه ای از زندگی که می خواهید در آن بهتر شوید ، یک درصد از ارزش کنونی‌تان را به آن اضافه کنید.در انتهای سال،با اضافه کردن روزانه یک درصد ( افزایش خالص، نه بهره مرکب) چقدر به آن اضافه کرده اید؟

در مجموع 365 % به عبارت دیگر 3.5 برابر.

 امروز 15 خرداد 1399 است ( شما که این مطلب را می خوانید چه روزی است؟)
اگر از همین امروز در هر زمینه ای 

بالا بردن سطح سلامت 

بالا بردن دانش  و رشد شخصی 

پیشرفت شغلی 

مهارت های ارتباطی 

بالا بردن سطح درآمد 

روزی فقط 1 % حرکت کنید سال دیگه بدون در نظر گرفتن بهره مرکب 3.5 برابر امروز  رشد داشتین 

خوب نیست ؟
من پارسال به روش خودم شروع به پس انداز درآمد کردم امروز پولم حدود 10 برابر رشد کرده است ( در وبلاگم شروع پس انداز را ثبت کرده ام ) 

خوب من نتیجه برنامه ریزی و نظم در یکسری  از رفتارهایم را در پس انداز کردن دیدم.

عالی بود .

هدف امسالم : داشتن برنامه ریزی روزانه و رعایت کردن آن است . 

بنظرم هر کسی عادت برنامه ریزی روزانه داشته باشد 100% به چندین هدف خود بسته به زمانی که میگذارد میرسد . 

برنامه ریزی روزانه ای که در آن 

هر روز 1 % به سطح دانش فنی و تخصصی خودم  اضافه کنم. ( به روش خاص خودم که از امروز می خواهم پیاده کنم)

روزی 1 % در حرفه  و شغل خودم پیشرفت کنم.( به روش خاص خودم که تلفیق هدف بالا هم می شود ) 

هر روز 30 دقیقه مطالعه روزانه داشته باشم.  

هر روز ورزش و نرمش کنم ( به روش خاص خودم ) .

 

  • ۹۹/۰۳/۱۵
  • شروین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی